|
#
|
განსახორციელებელი აქტივობები
|
კლასი
|
მიზანი
|
დრო
|
შენიშვნა
|
|
1
|
დისკუსია თემაზე: „ვალდებულება და კეთილი ნება“
|
IX
|
არგუმენტირებული მსჯელობის განვითარება
|
თემა: „საჭიროებიდან–უფლებამდე“
|
|
|
2
|
დებატები თემაზე: „მორალური კანონის უპირატესობა“
|
IX
|
შემეცნებითი უნარების განვითარება
|
თემა:
„ადამიანის უფლებათა
საფუძველი“
|
|
|
3
|
დებატები თემაზე: „ომი-ტერიტორიული გადაწყობის
ერთადერთი საშუალება“
|
IX
|
დამოუკიდებელი და კრიტიკული აზროვნების
განვითარება
|
თემა: „შეიარაღებული კონფლიქტი–საფრეთხე მშვიდობიანი
მოსახლეობისთვის“
|
|
|
4
|
„გულგრილობა დანაშაულია“ -დისკუსია
|
IX
|
არგუმენტირების, ანალიტიკური აზროვნების
განვითარება
|
თემა: „ძალადობა შენს ცხოვრებაში“
|
|
|
5
|
დებატები თემაზე: „სასტიკი დანაშაულების
პრევენცია-სიკვდილით დასჯა“
|
X
|
მორალურ-ეთიკური უნარების განვითარება.
|
თემა: „სიკვდილით დასჯა და სიცოცხლის უფლება“
|
|
|
6
|
„ლიდერებად იბადებიან?“- დებატები თემაზე
|
X
|
შემეცნებითი და სოციალური უნარების განვითარება
|
თემა: „ვინ
არის მთავარი?“
|
|
|
7
|
დამოუკიდებელი საქართველოს უმთავრესი გამოწვევები
|
X
|
მორალურ-პატრიოტული გრძნობის განვითარება.
|
თემა:
„ჩემი ხატია სამშობლო“
|
|
|
8
|
სტიგმის დაძლევა სამოქალაქო საზოგადოებაში
|
X
|
კრიტიკული და ანალიტიკური აზროვნების განვითარება
|
თემა: „ვისაც შენი
დახმარება სჭირდება“
|
|
|
9
|
ოქროს საუკუნე
|
XI
|
კრიტიკული და ანალიტიკური აზროვნების განვითარება
|
თემა: „XII საუკუნის საქართველო“
|
|
|
10
|
„ღირსმსახურებდი ქართულ მიწა-წყალს, რაი
გადარდებს?“
|
XI
|
შემეცნებითი უნარების განვითარება
|
თემა: დავით აღმაშენებლის ეპოქა
|
|
|
11
|
„სრულად ქართლის მტერნი იყვნენ, ყველამ წაჰკრა
თითო ქიშტი“
|
XI
|
კრიტიკული და ანალიტიკური უნარების განვითარება
|
თემა: XVIII საუკუნის საქართველო
|
|
|
12
|
ზეზვა და მზია-პირველი ევროპელები
|
V
|
ანალიტიკური უნარების განვითარება
|
თემა: დმანისი
|
|
|
13
|
„ჩონგური საქართველოა, სიმები ჩვენ ვართ ყველაო“
|
V
|
შემეცნებითი უნარების განვითარება
|
თემა: საქართველოს კუთხეები
|
|
|
14
|
დასავლეთ საქართველოს ტრადიციები
|
შემეცნებითი უნარების განვითარება
|
თემა: ქართული ტრადიციები
|
საგნობრივი აქტივობის გეგმა
Подписаться на:
Комментарии (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий